מרגי על נפילת ש"ס והתרסקות יחד: "עין בוכה ולב שמח"

    שמואל וייס No Comments on מרגי על נפילת ש"ס והתרסקות יחד: "עין בוכה ולב שמח"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי מש"ס התייחס בראיון למשדר הבחירות של רדיו קול חי לתוצאות שהשיגה מפלגתו על פי המדגמים, הצופים לה התרסקות ל-7-8 מנדטים, בעוד מפלגתו של אלי ישי צפויה שלא להעביר את אחוז החסימה.

    לדברי מרגי, "אני עדיין חושב שיש לנו סיכוי להשיג את המנדט העשירי. אני אומר לך יש לנו עדיין סיכוי למנדט העשירי. ב-2003 הלכתי לישון אזרח, והתעוררתי בבוקר חבר כנסת. ויש גם להתחשב בכל מה שעברנו בחודשים האחרונים, ובכל הסחף שביבי הצליח להפחיד את כל גוש הימין".

    "כל הדברים הללו שהכזרנו קשורים לכך שאנו צפויים לאבד מנדטים, אבל בעיקר אוירת הפילוג שיצרה המפלגה הזו (יחד. ש.ו.)", טען מרגי.

    הוא הוסיף: "אני מגדיר את תחושתי לאחר תוצאות המדגמים כ'עין בוכה ולב שמח'. כל אלו שניסו לחבל במפלגה שלנו, כעת הפסידו. צריך להעביר מסר לציבור שמחלוקת לא משתלמת. אני לא שמח שאיבדנו מנדטים, שהגוש החרדי איבד 5 מנדטים, אבל אני שמח שחוטא לא יצא נשכר".

    סגרה"ע ירושלים מש"ס צביקה כהן הגיב גם כן לירידה הצפויה למפלגתו על פי המדגמים. "אנחנו זוכרים את העליות והירידות בחודשים האחרונים. זוכרים את זה שמרן לא איתנו. אם בסוף היום ש"ס נשארת על המפה בצורה מכובדת, זה גם כן הישג בהתחשב בכך", טען כהן בראיון לקול חי.

    "כמו כן יש לזכור שאלו הם רק מדגמים. ירידה של 4%. צריך לזכור מה עבדנו בחודשים האחרונים. ש"ס בעזרת ה' על המפה. הרב דרעי בעזרת גדולי ישראל יעשה סדר מחדש, ונבנה שוב את המערכת שלנו".

    יו"ר יחד, חבר הכנסת אלי ישי, הגיב אתמול לתוצאות המדגמים הצופים כי מפלגתו תתרסק אל מתחת לאחוז החסימה, בנאום שנשא במטה מפלגת יחד בקראון פלזה בירושלים.

    "הודו לה' כי טוב, אנחנו מודים לבורא עולם", פתח ישי. "ומי שלא מבין אותי עכשיו, שימתין עוד כמה שעות לתוצאות האמת. אנחנו הובלנו מהלך של אחדות בעם ישראל. מי שראה את המטות ברחבי הארץ, את המטה המרכזי. חסידים וליטאים, דתיים לאומיים, אשכנזים וספרדים. לא יאומן, יחד שבטי ישראל".

    חבר הכנסת יוני שטבון, מס' 2 ברשימה. "בבחירות האלו הבנו, ועם ישראל הבין, שהגיע הזמן לשבור את המחיצות ולהקים תנועה עממית גדולה ורחבה שתחבר, אבל באמת ציבור גדול דתי, מסורתי וחרדי. אני רוצה לומר לכם, אנחנו ניצחנו. אנחנו הולכים עם האמת הגדולה שלנו בעזרת ה'. יש לנו תוצאות אמת מפעילים שלנו בכל הקלפיות, ותקשיבו טוב: אנחנו בעזרת ה' נהיה בכנסת הקרובה".

    גם בבית היהודי משדרים הערב אכזבה קשה מהתוצאות לאחר ששלושת המדגמים צופים למפלגה התרסקות קשה בסקרים, מ-12 מנדטים כיום ל-8 מנדטים בלבד במדגמי הערוצים 2 ו-10, ו-9 במדגם הערוץ הראשון.



    0 תגובות